Pet osnovnih rešenja za prevenciju prevara

Pet osnovnih rešenja za prevenciju prevara

U današnjem svetu, u kome broj internet transakcija rapidno raste, istovremeno raste i broj pokušaja prevara. Broj ostvarenih internet kartičnih transakcija koje obave korisnici iz Srbije se svake godine povećava za dvocifreni procenat. Prateći trend rasta, ne bi se iznenadili da već sledeće 2016 godine ukupna vrednost internet plaćanja dostigne 150 miliona evra ili više. Ali […]

Read More »
Osnove Internet Trgovine

Osnove Internet Trgovine

Svi relevantni statistički podaci dobijeni od Narodne banke Srbije, Zavoda za statistiku i drugih organizacije koje sprovode istraživanja o upotrebi informaciono-komunikacionih tehnologija pokazuju isto – u Srbiji se već godinama beleži značajan porast broja domaćih internet kupaca. Na godišnjem nivou, e-trgovina u Srbiji beleži dvocifren procenat rasta (25 do čak 35 odsto), što po prometu […]

Read More »
Možemo li verovati u bezbednost mobilnih plaćanja?

Možemo li verovati u bezbednost mobilnih plaćanja?

Mobilni uređaji ubrzano postaju centralna tačka u komunikaciji današnjeg čoveka. Sve veći broj ljudi ih koristi za pretragu i obavljanje internet kupovine, pa su tako mobilni uređaji postali i centralna tačka u platnoj industriji. Kupci svakako uživaju u komforu mobilnih plaćanja. Zašto bi uopšte nosili sa sobom novčanik, kada imaju mobilni telefon koji može biti […]

Read More »
Kratka istorija razvoja e-trgovine

Kratka istorija razvoja e-trgovine

Kupovina i prodaja dobara i usluga na Internetu je imala spor početak. Ali kako su digitalna plaćanja postala jednostavnija, brža i sigurnija, trend rasta je brzo povećan. Ove godine se očekuje da e-trgovina prihoduje oko 2 triliona dolara, što je 4 puta veći rast u poređenju sa tradicionalnom trgovinom. Započnimo kratak put kroz vreme kako bi […]

Read More »
Upravljanje rizicima kroz sistem ručnih provera

Upravljanje rizicima kroz sistem ručnih provera

Jedna od vodećih svetskih firmi koja posluje na internetu, a koja se prevashodno bavi prodajom luksuznih roba (sportska oprema, obuća, teniski reketi i modna konfekcija), suočena je sa stalnim pokušajima prevara. S druge strane, samim time što su na tržištu luksuzne robe, njihovi redovni kupci očekuju da proces plaćanja ne bude komplikovan i da ne […]

Read More »
Terminologija Internet Plaćanja

Terminologija Internet Plaćanja

Iako vam svet internet plaćanja spolja deluje prilično jednostavno, u pozadini se odvija značajan broj kompleksnih radnji. Sve to dolazi u paketu sa nekim terminima za koje verovatno nikada niste čuli. U našem svakodnevnom poslu se često susrećemo sa upravo takvim pitanjima – “šta ovaj termin znači…” . Upravo iz tog razloga i pišemo ovaj post […]

Read More »
Omni-kanalna prodaja je od posebnog značaja za trgovca

Omni-kanalna prodaja je od posebnog značaja za trgovca

Zapitajte se kada ste poslednji put pozvani negde na ručak, a da niste odmah zatim proverili na internetu sajt restorana, njegovu lokaciju, komentare drugih gostiju, pa i jelovnik i cene. Ili se prisetite koliko puta ste u kupovinu nekog specifičnog proizvoda krenuli tek nakon detaljne online pretrage koristeći vaš PC ili mobilni aparat. Koliko ste […]

Read More »