Uticaj milenijumske generacije na to kako ćemo plaćati u budućnosti

Uticaj milenijumske generacije na to kako ćemo plaćati u budućnosti

Mnogo se priča o uticaju takozvane milenijumske generacije (Generacija Y) na različite sfere društva, a posebno poslovanja. Koliko uticaja će milenijumska generacija imati, ili možda već ima, na način na koji će se razvijati i vršiti finansijske usluge? Nebrojeno članaka i novinskih stupaca je potrošeno na diskusiju o tome kako će ova, prva izvorno digitalna […]

Read More »
Sportske kladionice i internet trgovina

Sportske kladionice i internet trgovina

Svi smo svedoci da sportske kladionice već postoje na “svakom ćošku” u manjim i većim gradovima u Srbiji. I pored tolike prisutnosti, kladionice se i dalje otvaraju. Očigledno je da postoji ozbiljan broj konzumenata njihovih usluga, pa kladionice otvarajući nove lokacije, s jedne strane odgovaraju potrebama korisnika, a s druge strane pozicioniraju svoj brend i izdvajaju […]

Read More »
Koji su razlozi rasta mobilnih plaćanja?

Koji su razlozi rasta mobilnih plaćanja?

Mobilni e-commerce više ne predstavlja sekundarnu temu za e-trgovce. Naprotiv, M-Commerce samo što nije preuzeo apsolutni primat u internet kupovinama. U novembru prošle godine Digitalni Index je objavio da 49% svih poseta e-prodavnicama dolazi od korisnika pametnih telefona i tableta. U najrazvijenijim e-commerce zemljama plaćanja kroz mobilne uređaje je dostigle 45% svih e-commerce plaćanja. Slična je situacija […]

Read More »
Izvor besplatnih ikonica za vašu Internet prodavnicu

Izvor besplatnih ikonica za vašu Internet prodavnicu

Toliko smo se trudili da nam internet prodavnica izgleda baš onako kako smo želeli da nam je zadnja stvar na pameti bio izgled ikonica na našoj Internet prodavnici. Srećom po nas, danas nije preterano teško pronaći besplatan izvor inspiracije. U nastavku možete pronaći nekoliko besplatnih setova ikonica koje možete implementirati na svom sajtu ili  koje […]

Read More »
Praćenje ponašanja kupca prilikom internet plaćanja

Praćenje ponašanja kupca prilikom internet plaćanja

Kada stojite na kasi u prodavnici, lako je uočiti kada kupci postanu uznemireni ili iznervirani. Nervozni pogledi na sat, glasno uzdisanje, govor tela kupaca… sve su to jasni znaci da proces plaćanja ne ide onako kako bi kupci želeli. Ali kako takvu frustraciju prepoznati kod internet kupaca ? Fizička udaljenost od kupca nam ne dozvoljava […]

Read More »
Kako započeti e-commerce biznis (u Srbiji) – Drugi deo

Kako započeti e-commerce biznis (u Srbiji) – Drugi deo

U prethodnom članku pokušali smo da identifikujemo najosnovnije elemente za započinjanje Internet trgovine. Kažemo najosnovnije, jer, naravno, za uspešno pokretanje, a posebno vođenje svakog biznisa, pa tako i onog koji je online, nije dovoljno samo ispuniti osnovne elemente. Dobro osmišljen proizvod, definisan budžet, kvalitetna politika cena, ciljna grupa, dobro računovodstvo, profesionalan (Internet) marketing i, u krajnjoj […]

Read More »
Šta su uopšte, i čemu služe 3D-Secure transakcije ?

Šta su uopšte, i čemu služe 3D-Secure transakcije ?

Glavna i najvažnija stvar koju trgovac treba da zna u vezi 3D-Secure transakcijama je sistem prebacivanja odgovornosti. Zvuči čudno, ali to zaista jeste tako. Naime, generalno gledano, strana koja primenjuje 3D-Secure skida sa sebe odgovornost kod neautorizovanih plaćanja . Da bi bili potpuno jasni, u nastavku se nalazi dijagram koji nedvosmisleno pokazuje da će ona strana […]

Read More »
Usklađenost Internet Prodavnice

Usklađenost Internet Prodavnice

Vaša Internet stranica je izlog vaše internet prodavnice, vidljiv bilo kome, ko bilo kada i bilo gde pretražuje Internet. Ako želite da vaša internet prodavnica bude uspešna, a prodaja stalno raste, morate dizajnirati svoju stranicu tako da ostavi dubok uticaj, tako što će: biti dopadljiva posetiocima, biti jednostavna za praćenje i čitanje, omogućavati i ohrabrivati […]

Read More »