Nema više rasprave. Današnji kupci apsolutno očekuju da svoju kupovinu mogu da izvrše istog momenta kada oni to zažele. Pored toga, oni ne žele da prolaze komplikovane procedure redirektovanja na različite stranice i formulare samo da bi izvršili plaćanje. Sve
Već neko vreme imate implementirano plaćanje karticama na svojoj online prodavnici. Objašnjeno vam je da forma za unos kartice i plaćanje mora biti hostovana na stranici banke / provajdera. Verujete da je to tako i da ne postoji bolje rešenje.
Industrija e-Trgovine (e-Commerce) iz godine u godinu rapidno raste. Ovakav brzi rast nije samo karakteristika najrazvijenijih tržišta, kao što su SAD ili Velika Britanija, već i svih ostalih tržišta, uključujući tržište Srbije. Naime, samo u poslednjih 2 godine, broj izvršenih
Izbor odgovarajuće “šoping kart” platforme za internet prodavnicu je komplikovano pitanje za većinu onih koji po prvi put započinju svoj internet biznis. Zato, u najvećem broju slučajeva, odluku o izboru platforme internet trgovci nastoje da odlože što je duže moguće.
Stvari vam nisu 100% najjasnije kada se govori o payment gateway uslugama? Niste jedini. I nema razloga da se toga stidite. Svesni smo toga da ovde govorimo o kompleksnom procesu o kome nije lako pronaći dovoljno informacija. Upravo iz tih
Prvo je došao kompjuter, a odmah zatim i mobilni telefon. Zatim se pojavio internet, a nakon njega pametni telefon. Malo po malo i došli smo do toga da se u našim rukama i na našim pametnim telefonima nalazi pregršt aplikacija
Većina banaka i e-commerce trgovaca u Srbiji su već implementirali 3-D Secure proces kako bi zaštitili Vas, korisnike kartica, od neautorizovane upotrebe vaših kartica za plaćanje online. 3-D Secure zahteva od Vas da se autentifikujete pri plaćanju preko interneta i
Kao završna faza u razvoju proizvoda, marketinga i prodaje, process plaćanja ima izuzetno veliki uticaj na očekivane prihode. Ovo je i logično jer tek samom prodajom i naplatom mi verifikujemo kvalitet do tada izvršenih aktivnosti. Efikasni procesi, sa svojim pratećim
Problemi koji nastaju u vezi sa procesiranjem plaćanja su veoma povezani sa sa doživljajem neugodnosti tokom procesa kupovine. Oba problema često dovode do frustracija kupaca i, konačno, njihovog odustajanja od kupovine. Razlika je u tome što neugodnosti u procesu online
Online kupovina je suštinski veoma ugodno i prijatno iskustvo za kupca, ali, sa druge strane njima je i veoma lako kupcima da odustanu od kupovine, ako dodje do bilo kakvih neugodnosti i komplikacija tokom procesa kupovine, odnosno u doživljaju kupca