Uvećanje stope konverzije plaćanja

Uprkos desetinama hiljada članaka napisanih o ovoj temi, tema uvećanja stope konverzije će uvek biti aktuelna i zanimljiva. Zato vam donosimo još jedno ekspertsko mišljenje za koje očekujemo da vam može pomoći u stalnom nastojanju da svoju online prodavnicu napravite

Primena ponavljajućih plaćanja na E-trgovinu

Mnogi stručnjaci tvrde da funkcionalnost automatskih ponavljajućih plaćanja (recurring payment) predstavlja jednu od najznačajnijih inovacija u svetu online plaćanja. Nismo sigurni da je najznačajnija, ali nema sumnje da je veoma moćna alatka koja služi i kupcima i trgovcima. Pitanje je

Uticaj milenijumske generacije na to kako ćemo plaćati u budućnosti

Mnogo se priča o uticaju takozvane milenijumske generacije (Generacija Y) na različite sfere društva, a posebno poslovanja. Koliko uticaja će milenijumska generacija imati, ili možda već ima, na način na koji će se razvijati i vršiti finansijske usluge? Nebrojeno članaka

Sportske kladionice i internet trgovina

Svi smo svedoci da sportske kladionice već postoje na “svakom ćošku” u manjim i većim gradovima u Srbiji. I pored tolike prisutnosti, kladionice se i dalje otvaraju. Očigledno je da postoji ozbiljan broj konzumenata njihovih usluga, pa kladionice otvarajući nove lokacije,

Koji su razlozi rasta mobilnih plaćanja?

Mobilni e-commerce više ne predstavlja sekundarnu temu za e-trgovce. Naprotiv, M-Commerce samo što nije preuzeo apsolutni primat u internet kupovinama. U novembru prošle godine Digitalni Index je objavio da 49% svih poseta e-prodavnicama dolazi od korisnika pametnih telefona i tableta. U najrazvijenijim

Izvor besplatnih ikonica za vašu Internet prodavnicu

Toliko smo se trudili da nam internet prodavnica izgleda baš onako kako smo želeli da nam je zadnja stvar na pameti bio izgled ikonica na našoj Internet prodavnici. Srećom po nas, danas nije preterano teško pronaći besplatan izvor inspiracije. U

Praćenje ponašanja kupca prilikom internet plaćanja

Kada stojite na kasi u prodavnici, lako je uočiti kada kupci postanu uznemireni ili iznervirani. Nervozni pogledi na sat, glasno uzdisanje, govor tela kupaca… sve su to jasni znaci da proces plaćanja ne ide onako kako bi kupci želeli. Ali

Rešenja za plaćanja putem mobilnih uređaja

Vaši kupci su mobilni – Da li ste i vi ? Era mobilnih uređaja je već počela. Uspešni e-trgovci već znaju šta je potrebno da urade kako bi iskoristili ovaj novi trend. U ovom tekstu ćemo pokušati da sa vama podelimo

Kako započeti e-commerce biznis (u Srbiji) – Drugi deo

U prethodnom članku pokušali smo da identifikujemo najosnovnije elemente za započinjanje Internet trgovine. Kažemo najosnovnije, jer, naravno, za uspešno pokretanje, a posebno vođenje svakog biznisa, pa tako i onog koji je online, nije dovoljno samo ispuniti osnovne elemente. Dobro osmišljen proizvod,

Šta su uopšte, i čemu služe 3D-Secure transakcije ?

Glavna i najvažnija stvar koju trgovac treba da zna u vezi 3D-Secure transakcijama je sistem prebacivanja odgovornosti. Zvuči čudno, ali to zaista jeste tako. Naime, generalno gledano, strana koja primenjuje 3D-Secure skida sa sebe odgovornost kod neautorizovanih plaćanja . Da bi