Šta mobilna aplikacija može učiniti za vašu Online prodaju?

Šta mobilna aplikacija može učiniti za vašu Online prodaju?

Prvo je došao kompjuter, a odmah zatim i mobilni telefon. Zatim se pojavio internet, a nakon njega pametni telefon. Malo po malo i došli smo do toga da se u našim rukama i na našim pametnim telefonima nalazi pregršt aplikacija spremnih da budu instalirane. Sve te aplikacije, naravno, koriste navedena tehnološka dostignuća. I zaista je teško ispratiti razvoj tehnologije u eri u kojoj se svaki dan pojavi neki značajan izum. Neko će na to reći:  „…u redu, neću ni da pokušavam da ih pratim…„. Ali to bi bila greška koju bi vrlo brzo morali da priznaju. I bili vi spremni ili ne, nećete imati mnogo opcija, već ćete se morati povinovati autoritetu tehnoloških dostignuća.

Dobra vest je to što… ovo i nije tako loša vest. Jednom kada se pravilno implementira, tehnologija može dovesti do značajnog rasta vašeg online biznisa. Danas je broj korisnika mobilnih telefona veći od broja korisnika desktop računara. Šta mislite da je razlog za to? Naravno jednostavnost korišćenja.

Kupci ubrzano prihvataju trend korišćenja mobilnih aplikacija, a alternativa, kojoj neki trgovci pokušavaju da pribegnu kroz pravljenje mobilnih verzija internet sajtova, se nije pokazala dovoljno dobrom. Najviše iz razloga što korisničko iskustvo nije uporedivo sa onim u mobilnoj aplikaciji.

Šta mobilnu aplikaciju čini boljom od mobilnog sajta ?

  1. Dodatne funkcije: Mobilne aplikacije sadrže brojne funkcionalnosti koje možete iskoristiti. Kamera, lista kontakata, GPS, telefonski pozivi, kompas, itd.. Sve ove funkcije čine korisničko iskustvo više interaktivnim i zabavnim. I da ne zaboravimo, one mogu značajno skratiti vreme potrebno da bi se obavila određena radnja.
  2. Nema ograničavanja: Mobilni sajtovi, koliko god bili napredni, još uvek imaju ograničenja u primeni različitih funkcionalnosti. To nije slučaj kod mobilnih aplikacija. Neke od najjednostavnijih funkcionalnosti mogu predstavljati ogromnu razliku u svakodnevnom životu (swipe, drag, zoom-in…).
  3. Mogućnost da se radi u offline režimu: Verovatno jedna od najboljih funkcionalnosti mobilnih aplikacija je to da mogu raditi offline. Ova mogućnost ih stavlja znatno iznad mobilnih sajtova. Jer iako se, verovatno, ne mogu izvršiti sve radnje bez internet konekcije, i dalje ostaje značajno puno stvari koje možete obaviti offline.
  4. Poboljšana produktivnost: Mobilne aplikacije dozvoljavaju da pratite svoje kupce, njihove kupovine i da bolje razumete njihove kupovne navike. Ovo vam može dati značajnu prednost jer možete držati pripravno njihove omiljene proizvode, kako ne bi bili bez robe baš kada je to vašim kupcima potrebno. Takođe, moći ćete predvideti sadržaj, pa i vreme njihove sledeće kupovine. A svi smo naučili da mogućnost ispunjenje zahteva kupca i ažurnost u isporuci, jednostavno znači – bolju prodaju.
  5. Uvećana profitna stopa: Mobilne aplikacije su jednostavne za korišćenje i korisnici provode više vremena pretražujući vaše proizvode. Faktor brzine rada rezultira u smanjenom trošku vremena i povećanom broju kupovina. Dodatno, aplikacije obično omogućavaju personalizaciju kroz postavljanja profila. Jednostavna personalizacija koja uključuje informacije o interesovanjima i lokaciji kupca pomažu trgovcu da personalizuje svoju ponudu ka datom kupcu, što na kraju ponovo dovodi do povećanja procenta konverzije.

Da sumiramo…. Mobilne aplikacije su od izuzetnog značaja za vaš online biznis. Ljudi provode više vremena u njima zbog jednostavnosti i automatizacije korišćenja, ali i zbog boljeg iskustva kupovine i jednostavnijeg procesa donošenja odluka. Mobilne aplikacije mogu doneti novu vrednost vašem biznisu. A jedino što vi morate uraditi je da ubedite svoje korisnike da probaju vašu aplikaciju.