Iako vam svet internet plaćanja spolja deluje prilično jednostavno, u pozadini se odvija značajan broj kompleksnih radnji. Sve to dolazi u paketu sa nekim terminima za koje verovatno nikada niste čuli. U našem svakodnevnom poslu se često susrećemo sa upravo
Zapitajte se kada ste poslednji put pozvani negde na ručak, a da niste odmah zatim proverili na internetu sajt restorana, njegovu lokaciju, komentare drugih gostiju, pa i jelovnik i cene. Ili se prisetite koliko puta ste u kupovinu nekog specifičnog
Tokom godišnje sastanka sa deoničarima kompanije Walmart, njihov CEO Doug McMillon je poručio da ovaj trgovinski lanac mora odmah “prestati da govori o tzv digitalnim i tradicionalnim prodavnicama, kao da su to dve različite stvari.” Veliki trgovinski lanac Walmart je
U ovom članku ćemo pokušati da navedemo osnovne prednosti koje imaju učesnici u elektronskom poslovanju. Te prednosti mogu biti generalno kategorisane kroz prednosti za trgovce, kupce i društvo uopšte.
Baš kao i mnogi drugi internet trgovci, i vi ste uložili novac u online marketing, kreirali ste sadržaj kako bi privukli što veći broj posetilaca ka vašem sajtu, sve u nadi da će to dovesti do povećanog broja prodaja u
Iako je internet prodaja veoma profitabilna grana industrije, to ne znači da je lako prodavati preko interneta. Postoji ogromna konkurencija i zato vaš sajt mora biti zaista dobar da bi bili uspešni. Primarni cilj vašeg sajta jeste da privuče maksimalan
U Francuskoj se svake sekunde izvrši 25 internet transakcija. Internet prodaja je porasla za 13.7% u prvih tri meseca ove godine. Ovaj rast je veći nego onaj od pre godinu dana, kada je e-commerce industrija porasla za 11%. Ključni razlozi
Velika globalna penetracija Interneta iznedrila je sve veći broj tehnologija i web-edukovanih potrošača, što stvara nove velike mogućnosti, kako za proizvođače, tako i za krajnje kupce. Tokom protekle dekade, primena e-trgovine kod proizvođača i industrijskih distributera je evoluirala od običnog
Ako smo realni, priznaćemo da trgovci još uvek gledaju na različite kanale plaćanja kao na neophodnu muku u cilju povećanja prihoda njihovog biznisa. Oni troše značajna sredstva u pokušaju da upravljaju različitim metodama plaćanja, na različitim tržištima i kroz različite
1. Prevazilaženje geografskih okvira Kada imate klasičnu prodavnicu, znamo da svoje proizvode i usluge možete ponuditi potencijalnim kupcima koji se nalaze upravo na području koju ta prodavnica pokriva (ulica, kraj, mesto). Sa internet prodavnicom, ceo svet je vaše igralište. Dodatno razvoj