Kupovina i prodaja dobara i usluga na Internetu je imala spor početak. Ali kako su digitalna plaćanja postala jednostavnija, brža i sigurnija, trend rasta je brzo povećan. Ove godine se očekuje da e-trgovina prihoduje oko 2 triliona dolara, što je 4
Jedna od vodećih svetskih firmi koja posluje na internetu, a koja se prevashodno bavi prodajom luksuznih roba (sportska oprema, obuća, teniski reketi i modna konfekcija), suočena je sa stalnim pokušajima prevara. S druge strane, samim time što su na tržištu
Iako vam svet internet plaćanja spolja deluje prilično jednostavno, u pozadini se odvija značajan broj kompleksnih radnji. Sve to dolazi u paketu sa nekim terminima za koje verovatno nikada niste čuli. U našem svakodnevnom poslu se često susrećemo sa upravo
Zapitajte se kada ste poslednji put pozvani negde na ručak, a da niste odmah zatim proverili na internetu sajt restorana, njegovu lokaciju, komentare drugih gostiju, pa i jelovnik i cene. Ili se prisetite koliko puta ste u kupovinu nekog specifičnog
Tokom godišnje sastanka sa deoničarima kompanije Walmart, njihov CEO Doug McMillon je poručio da ovaj trgovinski lanac mora odmah “prestati da govori o tzv digitalnim i tradicionalnim prodavnicama, kao da su to dve različite stvari.” Veliki trgovinski lanac Walmart je
U ovom članku ćemo pokušati da navedemo osnovne prednosti koje imaju učesnici u elektronskom poslovanju. Te prednosti mogu biti generalno kategorisane kroz prednosti za trgovce, kupce i društvo uopšte.
Baš kao i mnogi drugi internet trgovci, i vi ste uložili novac u online marketing, kreirali ste sadržaj kako bi privukli što veći broj posetilaca ka vašem sajtu, sve u nadi da će to dovesti do povećanog broja prodaja u
Iako je internet prodaja veoma profitabilna grana industrije, to ne znači da je lako prodavati preko interneta. Postoji ogromna konkurencija i zato vaš sajt mora biti zaista dobar da bi bili uspešni. Primarni cilj vašeg sajta jeste da privuče maksimalan
U Francuskoj se svake sekunde izvrši 25 internet transakcija. Internet prodaja je porasla za 13.7% u prvih tri meseca ove godine. Ovaj rast je veći nego onaj od pre godinu dana, kada je e-commerce industrija porasla za 11%. Ključni razlozi
Velika globalna penetracija Interneta iznedrila je sve veći broj tehnologija i web-edukovanih potrošača, što stvara nove velike mogućnosti, kako za proizvođače, tako i za krajnje kupce. Tokom protekle dekade, primena e-trgovine kod proizvođača i industrijskih distributera je evoluirala od običnog