Rešenja za plaćanja putem mobilnih uređaja

Rešenja za plaćanja putem mobilnih uređaja

Vaši kupci su mobilni – Da li ste i vi ? Era mobilnih uređaja je već počela. Uspešni e-trgovci već znaju šta je potrebno da urade kako bi iskoristili ovaj novi trend. U ovom tekstu ćemo pokušati da sa vama podelimo neke od najvažnijih karakteristika koje mobilna aplikacija traba da ima ukoliko želite da osvojite tržište mobilnih kupaca.

#1 Brz i Prilagođen (Responsivan) Sajt

Ne dozvolite da posetilac vašeg mobilnog sajta troši vreme čekajući da se on učita… Sudeći po skorašnjim istraživanjima, prosečan korisnik će između dva konkurentna sajta, izbegavati onaj koji je sporiji. Ono što je zapanjujuće je da je dovoljno da je jedan sajt sporiji za samo 250 milisekundi da bi se on okarakterisao kao sporiji.

Zato je jako važno da sajt bude sveden i obavezno prilagođen mobilnim ekranima. Responsivan dizajn pomaže da se sadržaj vašeg sajta prilagođava veličinama ekrana mobilnih uređaja, što olakšava i ubrzava njegovo korišćenje. Dakle, responsivan dizajn je upravo ono što e-trgovac treba odmah da primeni kako bi olakšao kupcima i kako bi skratio vreme potrebno za učitavanje sajta.

#2 Jednostavan SDK

It is important for us to know whether the SDK provided to us is indeed a lean one. This may took a while, but it becomes essential to find the slim SDK if you want to outperform in the long run. A lean SDK will give our mobile site a better response time, which obviously helps the cause in the fight for convenience!

#3 Instantno plaćanje

Znate li šta kupce najviše nervira? Komplikovani i rigorozni procesi plaćanja! Kada korisnik ili potencijalni kupac reši da izvrši plaćanje (posebno kada je reč o kupcima koji su već plaćali kod vas), ono što je poslednje što žele je da proces plaćanja bude komplikovan. Sve više od jednog ili dva klika (to jest dodira ekrana) je već previše. Da ne pominjemo reakciju kupaca na redirekciju na neku drugu stranicu.

Obezbedite im jednostavnu proceduru plaćanja. Dodajte funkcionalnosti kao što je plaćanje „jednim klikom“ za poznate kupce. Na taj način izlazite u susret željama kupaca, a to će oni ceniti.

#4 Bezbedno je. Verujte nam na reč!

Budite sigurni da ćete zažaliti ukoliko ne budete oprezni kada je reč o bezbednosti vašeg mobilnog sajta ili aplikacije. Ovo nije upozorenje, već fakt!. Osećaj bezbednosti određuje nivo poverenja koje kupac vaš mobilni sajt, a to se na kraju pretoči u ukupan osećaj poverenja u vaš biznis. Poverenje u bezbednost mobilnog sajta ili aplikacije se može postići na nekoliko načina. Počnite tako što ćete omogućiti mobilnim korisnicima da  plaćanja izvrše platnim karticama i ostalim metodama plaćanja koje oni prepoznaju kao bezbedne (npr PayPal). Naš iskreni savet je da pronađete Payment Gateway koji to omogućava i tako ćete eliminisati nedostatak poverenja koje kupac može imati.

#5 Rešite sindrom „debelog prsta“

Sindrom „debelog prsta“ je čest problem, pogotovo kod korisnika mobilnih telefona sa manjim ekranom. A zamislite, vaši kupci očekuju od vas da taj problem rešite. Naravno, na vama je izbor. Možete pokušati da vašu mobilnu aplikaciju ili mobilni sajt dizajnirate tako da smanjite ovaj problem, a možete i da pustite da vaši kupci odu kod vašeg konkurenta (što ne mislimo da je dobar scenario).

Sindrom „debelog prsta“ nas tera da postavimo veće dugmiće, veće ikone, veće sve! Pokazalo se da jednostavnom primenom navedenih promena značajno unapređujemo iskustvo korišćenja. Jednostavan način da procenite koliko veliko treba da bude dugme je da ga uporedite sa svojim noktom. Najmanje dugme treba biti samo nešto manje nego nokat na vašem kažiprstu.

Ovo su samo neki od elementata na koje trebate obratiti pažnju i koje vaš mobilni sajt ili aplikacija trebaju sadržati. Kako se nalazimo u vremenima kada je rečenica mušterija je uvek u pravu tačnija nego ikada, pokušajte da izađete u susret kupcima dajući im mobilnu prodavnicu kakvu oni očekuju. Iznenadićete se rezultatima.