CEO Walmart-a predstavio „omni-kanalnu“ strategiju prodaje

CEO Walmart-a predstavio „omni-kanalnu“ strategiju prodaje

Tokom godišnje sastanka sa deoničarima kompanije Walmart, njihov CEO Doug McMillon je poručio da ovaj trgovinski lanac mora odmah „prestati da govori o tzv digitalnim i tradicionalnim prodavnicama, kao da su to dve različite stvari.“

Veliki trgovinski lanac Walmart je održao svoj godišnji sastanak sa deoničarima u Fevetevilu u Arkanzasu prošli petak, tokom koga je njihov CEO iskoristio priliku da ozbiljno natrlja nos i poduči  učesnike o važnosti tehnologije u svakodnevnom poslu. „Molim vas da odmah prestanete da govorite o digitalnim i fizičkim prodavnicama, kao da su to dve različite stvari. Kupac ne razmišlja na takav način, pa ne smemo ni mi.“ rekao je McMillon pred nešto više od 14 hiljada prisutnih. Cela poruka koju je McMillon preneo se može svesti na jednu frazu : „Omnikanal“. To bi trebao biti glavni cilj i obaveza svih  u trgovinskoj industriji. Kompletan tekst možete pročitati na engleskom jeziku na : zdnet.com