Greške zbog kojih internet kupci gube strpljenje

Greške zbog kojih internet kupci gube strpljenje

Iako je internet prodaja veoma profitabilna grana industrije, to ne znači da je lako prodavati preko interneta. Postoji ogromna konkurencija i zato vaš sajt mora biti zaista dobar da bi bili uspešni. Primarni cilj vašeg sajta jeste da privuče maksimalan broj kupaca i uveća broj ostvarenih prodaja. Alli to se neće desiti ukoliko na sajtu […]

Read More »
U Francuskoj je 2015 započela bolje nego 2014

U Francuskoj je 2015 započela bolje nego 2014

U Francuskoj se svake sekunde izvrši 25 internet transakcija. Internet prodaja je porasla za 13.7% u prvih tri meseca ove godine. Ovaj rast je veći nego onaj od pre godinu dana, kada je e-commerce industrija porasla za 11%. Ključni razlozi za ovaj rast je najverovatnije dramatično povećanje broja transakcija izvršenih preko mobilnih uređaja. [ više […]

Read More »
Porast primene Internet prodaje u proizvodnoj industriji

Porast primene Internet prodaje u proizvodnoj industriji

Velika globalna penetracija Interneta iznedrila je sve veći broj tehnologija i web-edukovanih potrošača, što stvara nove velike mogućnosti, kako za proizvođače, tako i za krajnje kupce. Tokom protekle dekade, primena e-trgovine kod proizvođača i industrijskih distributera je evoluirala od običnog kanala komunikacije između kupaca i prodavaca, do kompletne kolaboracione platforme koja uklljučuje sve zainteresovane strane. […]

Read More »
Konsolidacija različitih plaćanja kroz jedinstvenu platformu

Konsolidacija različitih plaćanja kroz jedinstvenu platformu

Ako smo realni, priznaćemo da trgovci još uvek gledaju na različite kanale plaćanja kao na neophodnu muku u cilju povećanja prihoda njihovog biznisa. Oni troše značajna sredstva u pokušaju da upravljaju različitim metodama plaćanja, na različitim tržištima i kroz različite kanale plaćanja, u prodavnici, kroz mobilne uređaje ili preko interneta.

Read More »
Šta su prednosti Internet trgovine

Šta su prednosti Internet trgovine

1.  Prevazilaženje geografskih okvira Kada imate klasičnu prodavnicu, znamo da svoje proizvode i usluge možete ponuditi potencijalnim kupcima koji se nalaze upravo na području koju ta prodavnica pokriva (ulica, kraj, mesto). Sa internet prodavnicom, ceo svet je vaše igralište. Dodatno razvoj m-commerce to jest elektonskog poslovanja na mobilnim uređajima je doveo do daljeg smanjivanja uticaja geografske […]

Read More »
Kod bezbednosti plaćanja ne postoji „čarobni štapić“

Kod bezbednosti plaćanja ne postoji „čarobni štapić“

Tema bezbednosti je uvek u centru pažnje kada govorimo o plaćanjima. Samo u SAD je tokom 2014 godine bilo više povreda podataka u velikim korporacijama. Ovaj trend se nastavio i u prvom tromesečju 2015 godine sa upadom u podatke Anthema i Premera Blue Cross.  Iako mere bezbednosti stalno napreduju, očigledno je da sajber kriminal takođe […]

Read More »