Stopa konverzije od 100% – nemoguća misija – Serijal (5)

Stopa konverzije od 100% – nemoguća misija – Serijal (5)

Kao završna faza u razvoju proizvoda, marketinga i prodaje, process plaćanja ima izuzetno veliki uticaj na očekivane prihode. Ovo je i logično jer tek samom prodajom i naplatom mi verifikujemo kvalitet do tada izvršenih aktivnosti. Efikasni procesi, sa svojim pratećim visokim stopama konverzije, su zaduženi za realizaciju većine prodajnog potencijala koji trgovac generiše. Nasuprot tome, […]

Read More »
Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (4)

Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (4)

Problemi koji nastaju u vezi sa procesiranjem plaćanja su veoma povezani sa sa doživljajem neugodnosti tokom procesa kupovine. Oba problema često dovode do frustracija kupaca i, konačno, njihovog odustajanja od kupovine. Razlika je u tome što neugodnosti u procesu online kupovine najčešće nastaju zato što se tokom procesa kupovine zanemari neki aspekt važan kupcu, dok […]

Read More »
Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (3)

Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (3)

Online kupovina je suštinski veoma ugodno i prijatno iskustvo za kupca, ali, sa druge strane njima je i veoma lako kupcima da odustanu od kupovine, ako dodje do bilo kakvih neugodnosti i komplikacija tokom procesa kupovine, odnosno u doživljaju kupca o istom. Na kraju krajeva, konkurentska radnja je samo na jedan klik udaljena. Postoji nekoliko […]

Read More »
Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (2)

Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (2)

Kupci veoma često odustaju od plaćanja tokom kupovine zato što u nekom trenutku počnu da sumnjaju u trgovca i njegovu online prodavnicu. Strah od prevara jeste jedan od najčešćih razloga zbog kojih kupci odustaju od kupovine. Jednostavno, ukoliko u bilo kom trenutku tokom kupovine, kupac počne da preispituje legitimnost sajta, verovatno neće časiti časa da prekine kupovinu i napusti […]

Read More »
Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (1)

Uvećanje stope konverzije plaćanja – Serijal (1)

Iako proces online plaćanja predstavlja manji deo posla kojim se trgovci bave u okviru svojih napora tokom online prodaje, ova finalna karika u lancu nikako ne bi trebalo da bude zanemarena. Stopa konverzije plaćanja, odnosno izmedju broja onih kupaca koji dodaju proizvod u svoju online korpu i onih koji stvarno završe proces kupovine, odnosno izvrše plaćanje – […]

Read More »
Najčešće greške kod startap e-commerce projekata

Najčešće greške kod startap e-commerce projekata

Pokretanje bilo kakvog startapa, pa i e-commerce startapa je težak posao, pun prepreka. Medjutim kao što naš narod kaže pametan uči ne iz svojih, nego iz tudjih grešaka. Tako je i pri nastajanju ecommerce biznisa jako važno učiti iz tudjih grešaka, posebno što startap projekti retko mogu sebi da priušte taj luksuz da uče iz […]

Read More »
Jednostavno Online Plaćanje uz AllSecure

Jednostavno Online Plaćanje uz AllSecure

Šta je to online plaćanje? Ovaj termin se obično koristi za proces kupovine nekog proizvoda/usluge gde se plaćanje vrši preko interneta. Nešto preciznije, online plaćanje predstavlja transakciju izvršenu između kupca i prodavca, kada kupac: pregleda, bira, naručuje i konačno plaća izabranu robu online. Sve se ovo odvija u nekoliko sekundi na sledeći način.

Read More »
MDHL – Platforma za mobilna plaćanja

MDHL – Platforma za mobilna plaćanja

Platforma za mobilna plaćanja koju je razvio Execom omogućuje bezbedan, brz i optimizovan proces plaćanja koji se može primeniti kako sa udaljene lokacije (e-commerce i m-commerce), tako i za plaćanja na licu mesta. Mogućnosti primene su praktično beskonačne: na benzinskim pumpama, taksi vozilima, u prodavnicama, za plaćanje različitih vrsta računa, na web prodavnicama… Koja god da […]

Read More »